FAQ

Avsändande

Hur kan jag spåra min beställning?

När din beställning har skickats skickar vi ett mejl för att informera dig. Den förväntade leveranstiden är 1-2 arbetsdagar efter att ha mottagit leveransbekräftelsen. Du kan följa din beställning med länken i e-postmeddelandet.

Vilka är leveranstiderna?

Aktuella leveranstider:
Nederländerna: 1-3 arbetsdagar
Belgien: 1-3 arbetsdagar

Min beställning har inte levererats ännu, vad kan jag göra?

Vi ber om ursäkt för att din beställning inte har kommit ännu. Det kan finnas flera orsaker till detta. Din beställning kan ha blivit försenad eller det finns ett fel i den angivna adressen.

Om du inte har fått beställningen en vecka efter leverans, vänligen kontakta vår kundservice. Vi kommer att undersöka problemet och erbjuda en lämplig lösning.

Vad är fraktkostnaderna?

Till våra produktpriser är standardfraktkostnaderna 4,95 €. Över 40 € i inköpsvärde ingår fraktkostnader och därför GRATIS.

Kan min beställning levereras på en insamlingsplats?

Tyvärr använder inte KitchyMist insamlingspunkter.

Ska jag vara hemma vid avlämnandet?

Om du inte är hemma, transportören kan försöka leverera ditt paket till grannarna eller återvända nästa dag för att försöka igen. Transportören informerar dig om detta via sidan Track & Trace.

Induktionsskydd

Kan jag använda induktionsskyddet under matlagning?

Nej, du kan inte sätta induktionsskyddet på en hett hälsa! Vänta tills hälshållet svalnar, rengör sedan och sätt på induktionsskyddet igen.

Är induktionsskyddet värmebeständigt?

Induktionsskyddet är värmebeständigt för temperaturer på 80 grader.

Är induktionsskyddet lämpligt för alla typer av spisar?

Och. Induktionsskyddet är lämpligt för alla typer av spisar.

Return

Hur kan jag återvända?

Fortfarande inte nöjd med produkten? Inom 30 dagar efter mottagandet har du möjlighet att returnera produkten utan kostnad.

Skicka ett e-postmeddelande till customerservice@kitchymist.nl

Efter detta kommer din returförfrågan att bedömas. Instruktioner om vilken adress returen ska skickas till kommer också att mailas till dig.

Kostnader?

Att återlämna ett av våra induktionsskydd är helt gratis.
Returkostnaderna behöver därför inte betalas.

Att beställa

Hur kan jag se statusen för min beställning?

När din beställning har skickats skickar vi ett mejl för att informera dig. Efter det kan du följa beställningen med länken i e-postmeddelandet.

Jag har inte fått en orderbekräftelse, vad kan jag göra?

När du har lagt din beställning och slutfört betalningen kommer en automatisk orderbekräftelse att skickas till den e-postadress som är kopplad till ditt konto.

Det är möjligt att det hamnat i din skräppostmapp. Kontrollera din skräppostmapp och sök efter 'kitchymist' i din inkorg.

Om detta inte löser problemet, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Hur kan jag få en momsfaktura för min beställning?

Kontakta vår kundtjänst med följande information:

1. Löpnumret.
2. E-postadressen som beställningen placerades under.
3. Fakturan

Efter mottagandet skickar vår kundtjänst en faktura till din e-postadress.